dilluns, 5 de desembre del 2011

MUNCLE TROGG
Autora: Janet Foxley
Il·lustrador: Steve Wells


Un altre llibre de monstres, sí què passa? A mi em fascinen les històries de monstres de tota mena. No, no, jo quan tinc por sommio amb extraterrestres que d'un moment a un altre envairan Badalona. 


Aquest va de gegants, però el nostre protagonista és el més petit dels gegants, em sembla.I ja n'està tip que els seus col·legues se'n riguin. Ell té l'alçada d'un humà, -és com els "petitons", li diuen-. I al final es decideix a anar a conèixe'ls. Els seus descobriments són sorprenents!

És un llibre que jo recomano per a infants a partir de 7 o 8 anys. Té un format de novel·la juvenil i té bastantes pàgines però la lectura és molt amena i la lletra és de la mida ideal per llegir-lo amb comoditat. Els dibuixos són en blanc i negre, molt divertits, i complementen a la perfecció el text. Són una mena de dibuixos que em recorden als de Quentin Blake, que acompanyen la majoria de llibres del meu autor preferit, Roal Dalh.


De l'autora s'aquest llibre en sabem que és mestra i que treballa d'administrativa a una Universitat anglesa. Sempre li ha agradat escriure i els seus primers llibres se'ls va autoeditar. Ara ha  estat reconeguda la seva tasca ja que amb aquest llibre ha rebut un premi important que concedeix The Times i he llegit a algun lloc que la Sony li ha comprat els drets per fer-ne ben aviat uns dibuixos animats!


Badalona, 29 de novembre de 2011

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada