dimecres, 23 de maig del 2012

PETER PAN Y WENDY
Edición del Centenario
Autor: J.M. Barrie
Il·lustrador: Robert Ingpen
Aquest llibre que us recomano avui NO és nou, ja ho sabeu tots que Peter Pan i Wendy és un clàssic; el meu clàssic preferit. Ni tan sols és nova l'edició. Per cert, és una edició esplèndida, molt ben enquadernada(amb una olor de llibre realment bo, ja sabeu que jo tinc un nas molt fiable en aquests temes :), i amb unes il·lustracions que són una obra d'art.

Aquí us poso un vídeo amb il·lustracions recents d'aquest artista consagrat, Robert Ingpen, perquè us feu una petita idea de què guarda aquest llibre que us recomano:


Quant aquesta edició del conte de Peter Pan, no vull descuidar-me de dir-vos que en aquest cas val molt la pena llegir el Pròleg a càrrec d'un parent de l'autor, Barrie, ja que explica uns detalls de la seva biografia molt interessants. I, per què "Edició del Centenari"?, doncs perquè és una edició commemorativa del 100 aniversari de la primera representació teatral del conte.

Com he dit al començament, NO és un llibre nou, ja fa uns anys que va sortir al mercat però he decidit recomanar-vos-el avui que faré un programa de la ràdio sense la Cristina Pitarque, la locutora que m'ha acompanyat des de l'inici d'aquest bloc. Per no allargar-me diré que és una de les afectades de les retallades salvatges que l'Ajuntament de Badalona està fent especialment en tot allò que fa referència a cultura i a joventut. La Cristina i jo compartim la passió per en Peter, l'etern adolescent, i li dedico aquesta recomanació d'avui. Un petó, Cristina i a volar, a volar...!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada